Re: Můstek chcípá

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pondělí Leden 17 13:18:53 CET 2022

No to už jsem taky psal:-)

Ten spodní obvod detekuje výpadek napájení a živen z toho velkého C potom
chvíli něco dělá. Ten jsem vymyslel kdysi já, ale s jiným trafem, ještě
menším. A jako primární ochrana byla kombinace toho piditrafa (samotnej
sekundár měl odpor stovky ohmů, měřeno multimetrem) a ohromného C.
Zákazník si to pak poupravil a přidal ten horní obvod a dal dvojité trafo,
jinak podobného výkonu.

Pak to X let prodával a teď prý na nově dělané kusy choděj reklamace s
mrtvými můstky.

PH

---------- Původní e-mail ----------
Od: Jan Waclawek <konfera na efton.sk>
Komu: hw-list na list.hw.cz
Datum: 17. 1. 2022 11:08:24
Předmět: Re: Můstek chcípá
"[preposielam]

Ahoj,

ja by som ponajprv zacal pomaly tym, co to ma robit a ako sa to ma
spravat...

Ked sa zahram na wisemanna s velkou sklenenou gulou, tak tam vidim led
array 6x2 a 8MHz AVR synchronizovane na 50Hz... A ked sa na toho
wisemanna hrat nebudem, tak vidim dost nestandartne zapojeny zdroj a
ziadne ochrany. :)

A.

Já bych doporučil začít ohmovým zákonem:-)

PH