Re: OT Čím vrtat do smaltovaného plechu

Pondělí Leden 17 07:32:20 CET 2022

Hornbach: k tomu jsem tu kdysi něco psal, pilka na kov za 39:

https://list.hw.cz/pipermail/hw-list/2020-May/525904.html

A ještě jedna vánoční historka z twitteru:

"Stromeček v květináči, kterej jsem tak opatrně aklimatizovala a zalévala,
začal hned první den na stanovišti opadávat. Dneska už se z něj sype
jehličí. Jako, v květináči je. Ale je uřízlej a do toho květináče s hlínou
zapíchnutej. Dík, Hornbachu. Se vyplatilo."

https://twitter.com/Jednobunecna/status/1476468962946949120

P.K.