Re: [OT] Rozborka/sborka elektrovýzbroje aut Tesla

ajtservis info na ajtservis.cz
Neděle Leden 16 19:57:13 CET 2022

co sleduju testy na nemeckem kanalu AMS, kde vsechno celkem
nekompromisne pitvaj, tak je to jen teoreticka spicka nabijeni. prave
jen v nejakou chvili nez se to cele ohreje atd. takze z cele baterky jen
procenta. a to mluvim treba o tech 100 - 150kW. 300kW  ?
a to jsou i mega SUV od audi nebo porsche s baterkama jako krava. nevim
ted presne, ale uz kolem 100kW je potreba vodou chlazenej kabel k pripojeni.
asi jako velky co_cko :-)
at se s tim jdou vytapetovat, ja u pumpy truck hadici naleju naftu do
staryho passata na 1000km za minutu :-)
tomik.