Re: [OT] Rozborka/sborka elektrovýzbroje aut Tesla

AZe aze na seznam.cz
Neděle Leden 16 18:37:56 CET 2022

První Tesla má něco přes 6000 článků 18650. Kdysi jsem to počítal, při
nabíjení 150kW mě to vycházelo něco kolem 6A na článek. To je docela dost,
nehledě na problémy s chlazením a ztráty v kabelech. Jak proboha funguje
toto se 300kW?
https://www.denik.cz/z_domova/nejvykonnejsi-a-nejnovejsi-v-praze-je-dalsi-dobijeci-stanice-pro-elektromobily.html
aze

-----Původní zpráva-----
From: Petr Labaj
Sent: Saturday, January 15, 2022 12:32 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: [OT] Rozborka/sborka elektrovýzbroje aut Tesla

Tak sorry.
Mně to video přišlo dobré a poučné. Nikdy jsem otevřené e-auto neviděl,
navíc v tak hezky postupně skládaném stavu.
Bylo tam pro mě i pár překvapení. Třeba že pokud se připojí ta Teslácká
nabíječka, tak snad vůbec nejde přes ty měniče v nabíječkové bedně, ale
jde přímo na kontakty baterky. A taky současně na vstup měničů pro
motory. Přijde mi to skoro trochu nebezpečné a umožňující sabotáž.

Mrzí mě, že jste strávil zbytečnou hodinu. Já jsem to považoval za dobře
strávenou hodinu.
A určitě shlédnu i jeho další videa, kde má rozebrané Teslácké motory.

PL