Re: [OT] Rozborka/sborka elektrovýzbroje aut Tesla

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Sobota Leden 15 18:07:56 CET 2022

Mě se to tedy líbilo. Ještě nic podobného nebylo. Jako kdybych to rozebírá
já, tak určitě budu ve spouszech věcí tápat k čemu že to je... Jenomže já
si nikdy k takové rozborce nedostanu. Za mě pěkné!