Re: [OT] Rozborka/sborka elektrovýzbroje aut Tesla

kral.j na centrum.cz kral.j na centrum.cz
Středa Leden 19 07:43:26 CET 2022

Použít akumulátor z elektromobilu jako nouzový zdroj v případě výpadku elektřiny si dovedu představit. Něco na ten způsob už jsem zažil v dětství. Námraza potrhala dráty včetně VN a elektrika nešla víc než týden. A tak otec dovezl nějakou velkou baterku z náklaďáku, ze zdi se sundal svatý obrázek a na skobičku se místo něj pověsil reflektor. Tenkrát se žilo hlavně v kuchyni, topilo se a vařilo na sporáku na uhlí tak se to dalo přežít. Jen si nemůžu vzpomenout, kolik ta baterka vydržela, ale určitě ji otec několikrát vyměnil.
V souvislosti s tím jsem ale narazil na ideu, že elektromobilem pojedu do práce, tam si nabiju a doma spotřebuji. Představa zaměstnavatele, který toto zajistí, je pro mě sci-fi.