Re: OT Pilové listy a matičky

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Sobota Leden 15 16:49:38 CET 2022

Typ první byly u mnou zakoupeného laserového plotteru. A moc se mi
nelíbyly. Často se nedařilo otočení do finální polohy.
Ty druhý by se mi líbily víc.
Ovšem nápad na připilování široké hlavy šroubu, mi přijde super.

No asi zajdu do Hornbachu, koupím ty šroubky a 20 nejlevnějších pilových
listů, tzn. se pro první pokus spokojím s plochou velkou jen 30 cm.

PH