RE: OT Pilové listy a matičky

Aleš Procháska ales.prochaska na divesoft.com
Sobota Leden 15 03:47:04 CET 2022

U nás se to prodává jako "vkládací matice do hliníkových profilů". Kromě čtverhranných placatých existují ještě kosočtverečné, které se dají do drážky vložit kolmo a otočením při utahování šroubu se opřou o hrany drážky. K dostání u dodavatelů Al profilů.

Aleš Procháska