Re: Zkouška dielektrické pevnosti - pristroje cena atd. ?

Jan Průha jan.pruha na volny.cz
Pátek Leden 14 18:21:32 CET 2022

No jestli se dobře dívám, tak oba přístroje by zvládli ten izolační
odpor při 1000V. Ten se měří stejnosměrným napětím.

Ale ten druhý neumí tu dielektrickou pevnost, která se měří AC napětím.

V automotive se připouští test elektrické pevnosti i DC napětím (norma
LV123), ale DC zkušební napětí musí být 1.41x (SQRT 2) vyšší než AC.

Takže ty přístroje to samé neumějí.

H.