OT Pilové listy a matičky

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pátek Leden 14 19:49:35 CET 2022

Dobrý den všem,

1. Chtěl bych asi 20 pilových listů, délka kolem 36, nebo 42 cm, zuby
jen z jedné strany, s dírama na koncích aby prošla závitová tyč M3-M6,
listy tenké, ale spíš méně ohebné. Viděl jsem 30 cm 12 ks za 70 Kč, cena
dobrá, ale radši bych delší:-)

Je to na výrobu roštu pod laser, takže je jedno zda na kov/dřevo a další
parametry.
Včera jsem marně hledal a všude to měli hlavně podle značek pil. Délky
jsem našel jen někde, kde měli tak od 1m víc.
Nechce se mi tam dávat pochozí rošt, je z moc tlustého plechu, ani origo
rošt pro laser, je moc drahej.

Doporučte prosím pod jakým názvem a kde koupit.

2. Jak se jmenují a kde nejlíp kupují takové ty matičky do se dávají do
drážek v profilech, ze kterých jsou plottery a 3D tiskárny?

Díky,
PH