Re: Zkouška dielektrické pevnosti - pristroje cena atd. ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Pátek Leden 14 17:56:07 CET 2022

hezky skoro vikend.
potreboval jeste dalsi radu ke starsimu tematu, protoze problem se
vratil :-) byl na zdejsi doporuceni i zakaznikem schvalen tester
dielktricke pevnosti + izolacniho odporu GPT-9603
https://www.tme.eu/cz/details/gpt-9603/testery-elektricke-bezpecnosti/gw-instek/
aktualni podminky testu: izolacni odpor 1000V.
zkouska dielektricke pevnosti: AC 4kV / 50Hz / 10s svodovy proud max. 10mA.
porizovatel ale hleda jine levnejsi reseni a muze si zapujcit(nebo
vlastni) tento multitester : METREL MI 2094
https://eshop.micronix.cz/merici-technika/revizni-pristroje/revizni-pristroje/testery-pracovnich-stroju/mi-2094.html
to podle me ale neni nahrada, ikdyz take stal hromadu penez ?
moc do tohodle nedelam, tak bych prosil odbornou radu, at mu to muzu
potvrdit, ze neusetri, nebo ano ? :-)
diky.
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.