Izolacni vzdalenost 230VAC (audio panel JW-A5)

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Čtvrtek Leden 13 21:19:38 CET 2022

Kdysi jsem viděl zahoření průchodu troleje na vratech do haly vozovny.
Mlhavé počasí, večer, najednou denní světlo a takové jakoby zahvízdnutí.
Než jsem se stačil tím směrem podívat, plamen už měl jen něco přes metr.
Guma, dvě půlky asi 10x20 cm, silná 1 cm, trolej uprostřed mezi nima.
Guma prostě zmizela. 600 V DC trvale.
:-)

PH