Re: Průběhy poměrů potenciometrů

Čtvrtek Leden 13 11:17:36 CET 2022

řízení "gain" u mic. vstupů se dávalo i do zpětné vazby a umožňovalo v
poměrně širokém rozmezí upravit citlivost zesilovače, aniž by hrozilo
jeho přebuzení. Používaly se potenciometry s exponenciálním průběhem.
Nikdy jsem je neviděl, ale Tesla je měla v katalogu. Ale koukám že
poslední Tesla Ostrava, která byla schopná udělat potenciometry  i na
zakázku, to už taky vzdala.
https://www.cygne.cz/komercni-areal-tesla-ostrava-vitkovice-1
Jak se něčeho takového nevyrábí celý vagón, není to na uživení :-(

Anděl