Re: Prùbìhy pomìrù potenciometrù

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Leden 12 23:39:00 CET 2022

Aha tam bola priloha... :-) A toto vlastne je to iste co som napisal aj ja
- t.j. ze na vystup operaku treba zapojit "lavy" koniec antilog/exp
potaku, akurat som o tom kondenzatore nevedel.

Mozno sa da vymysliet nejaka opiciaren s linearnym potakom, tak ako sa da
"urobit" ten takmer exponencialny priebeh pri beznom delici tak, ze sa k
dolnej vetve linearneho potaku da paralelne vhodny odpor.

wek