wifi modul

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Středa Leden 12 21:30:14 CET 2022

Tohle jde dělat v rámci ESP ne?
Tedy pokud použiji buď jejich SDK, nebo arduino SDK
https://arduino-esp8266.readthedocs.io/en/latest/esp8266wifi/readme.html#soft-access-point

Jen nevím, jak si představuješ tu sériovou stranu. Co vlastně má
propagovat a tak?

Pokud už máš vlastní TCP/IP, tak jsi ho psal s nějakým předpokladem
komunikace - SLIP/PPP/???