wifi modul

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Čtvrtek Leden 13 08:05:15 CET 2022

Spíš není nic levnějšího. A po pravdě asi ani flexibilnějšího.
Pochopitelně to má svá úskalí. Pokud jsi se díval na schopnosti toho AP,
tak nejsou velké.

Jinak pokud by jsi toužil jen po SLIP to WiFi, tak kdejaký router, na
kterém spustíš OpenWRT, nebo jinou otevřenou distribuci ti také může pomoci.