nejezdici vlaky

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Leden 10 23:37:21 CET 2022

Příliš nesouhlasím, ale nechci se přít.
Jen 2 poznámky.

Přeškolení je třeba kvůli změnách v řízení, ne kvůli klíčovému/neklíčovému
subsystému (který měl být pro obsluhu "neviditelný", jak tvrdil Boeing).
Že je něco klíčové znamená testy a zkoušky, ne přeškolení pilotů.

Ti Afričané při druhém incidentu dělali akce stylem pokus-omyl.
Mám pocit, že snad dokonce ty jističe shodili, ale pak je zase nahodili
zpátky.
A pokud mám ručně štelovat stabilizátor (což je pořádná plocha), tak asi
není příliš vhodné mít motory na plný kotel.

PL