Re: [OT] Re: Napište s diakritikou, jak se říká dni na začátku dubna, kdy si lidé provádějí vylomeniny

Pondělí Leden 10 15:27:05 CET 2022

Tohle není o dikaritice, ale je to podobné: kdysi jsem chtěl jet na
dovolenou na Slovensko, tak jsem poslal do hotelu dotaz na ubytování od do
- v červenci. Slečna odepsala "kedže si niesom istá, či je červenec 7.
alebo 8. mesiac, napišem vám obidvaja termíny" (teda napsala to správně
slovensky, já tam mám asi pár chyb).

P.K.

po 10. 1. 2022 v 14:05 odesílatel David Obdrzalek <