=?WINDOWS-1250?Q?[OT]_Re:_Napi=9Ate_s_diakritikou, _jak_se_=F8=EDk=E1_dni_na_za=E8=E1tku_dubna, _kdy_si_lid=E9_prov=E1d=ECj=ED_vylomeniny?=

Neděle Leden 9 18:51:24 CET 2022

Pribuzni ze Slovenska nam kdysi poslali darek. Tak jsem jím pak psal mail, ze
balicek prisel, ze jsme sice nebyli doma, ale postacka to nechala u souseda, ktery
nam to vecer predal. Museli jsme si pak vymenit jeste nekolik mailu, nez jsme si
vyjasnili, ze za to soused zadne penize nechtel, ze to jsem jen ja psal bez
diakritky :-)

D.O.

On 6 Jan 2022 at 0:38, Miroslav Šinko wrote:
> My si z ostatnych robime srandu cely rok, tato konfera nech je dokazom :)
>
> To je presne ten rozdiel vo vyzname slov, ktory moze viest k
> nepochopeniu. Ak to teda nie je chytak z Vasej strany :)
>
> U nas sa 4. mesiac vola apríl. Teda cely mesiac mame apríl, kuknem do
> kalendara a vidim :) Ale srandu si robime len 1.4., preto to volame
> "prvý apríl".
>
> miro

 se mu zamíchaly do řeči slovakismy