Re: Akumulace do supravodivé cívky (FVE - základní poznatky)

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Sobota Leden 8 13:07:08 CET 2022

Na povrchu zeme je cca 30-60mikro Tesla.

Urobit v prirode nieco, co ma 5 radov viacej a nemalo by to vyrazne
nasledky je "ludsky sebecke".

Pri vysetreni na magnetickej rezonancii je posobenie radovo v jednotkach
minut a obycajne raz za mnoho rokov.

Taka indukcia by v zemi sposobovala nemale straty

Dodo

Dňa so 8. 1. 2022, 10:02 Pavel Hudeček <edizon na seznam.cz> napísal(a):