Re: Akumulace do supravodivé cívky (FVE - základní poznatky)

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Sobota Leden 8 10:02:21 CET 2022

Cívka samozřejmě bez jádra. Vysoká hodnota µ je nežádoucí. Žádoucí je
naopak objem s B.
Tzn. B je v hlíně, skále, vzduchu nad prstencem i okolo.

Původní úvaha je samozřejmě zjednodušená, v reálu nebude 1 km3 s
konstantním B, ale hodnota bude se vzdáleností od roviny vnitřku
prstence ubývat, celkový objem je tedy větší a průměrné B menší.

Přesné hodnoty v prostoru znají pánové Biot a Savart.

Je zajímavá otázka, jaký je dlouhodobý vliv na organizmy. Nad středem to
bude něco jako pobyt v hodně staré MRI:-)
(nebo kdyby se B udělalo sinější, tak jako v novější MRI)

PH