Re: Akumulace do supravodivé cívky (FVE - základní poznatky)

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Sobota Leden 8 09:28:57 CET 2022

Tu len otazka.

B je rozlozene v "celom objeme jadra" cievky, alebo je sustredene a tienene
len do "potrubia" okolo zvazku?
Alebo ako ste sa dostali k 1km^3?
A straty v jadere cievky ?

1T by asi pri dlhodobom posobeni citelne vplyvalo na organizmy
Dodo

Dňa pi 7. 1. 2022, 19:22 Pavel Hudeček <edizon na seznam.cz> napísal(a):