OT: garazovanie auta v zime - OT: nejlepsi akulumace obecne ..

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Sobota Leden 8 12:20:06 CET 2022

Davat kazdy den auto do teple garaze je cesta do pekel... Agresivni je
slana voda...dokud je to zmrzle a zmrzle do zustane tak to neni nema co
hlodat. Takze idelani je venkovni pristresek.

RV