OT: garazovanie auta v zime - OT: nejlepsi akulumace obecne ..

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Pátek Leden 7 23:01:07 CET 2022

Tak ano, sol je svinstvo. Ale najviac tej brecky sa hromadi hned za
kolesami. Ako som pisal, vonku odstranim sneh a aj skopem (doslova
nohou) za kazdym kolesom ten bordel. Inde na podvozku toho uz nie je
vela. A to, co stecie v garazi sa aspon u nas za pod dna odpari. Dost
pomohlo, ked som si dal prebit tu vetracku na zadnej stene pod plafonom.
Z vonku je to asi 20cm na urovnou chodnika (mam tam mriezku aj s kovovou
sietkou proti mysiam, ale som rad ze mi tam mladeznici nesikaju :) ). A
pod branou mam cca 1-2cm sparu. Je tam akuratny prievan, vetra sa, ale
nemrzne. To mam overene tym, ze na policiach, aj na zemi mam prirucne
bandasky s vodou. Nezamrzla, ani ked bolo par noci po sebe pod -20, to
boli casy :)

miro