OT: garazovanie auta v zime - OT: nejlepsi akulumace obecne ..

Pátek Leden 7 22:46:08 CET 2022

Asi nejvetsi problem se slanou breckou na podvozku, neskutecne mnozstvi
bordelu po par dnech, kdyz se darilo pocasi.
A hlavne mam v garazi ted letni dovolenkove auto a zbytek aut stoji
proste venku. Taky to asi zmrzle min rezavi nez v te slane brecce.