OT: garazovanie auta v zime - OT: nejlepsi akulumace obecne ..

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Pátek Leden 7 22:43:02 CET 2022

Mozem sa opytat v com bol problem?

Uz som tu pisal, mam garaz (samostatne uzatvorenu) v garazovom dome vo
svahu, moja garaz je na 98% pod zemou, ani s prebitou vetrackou do
obvodovej steny pod stropom v zime nezamrza. Nemam potrebu akumulovat
teplo. Na druhej strane neviem, comu to vadi. Pred zagarazovanim v zime
z auta vonku nahrubo odstranim shen (ak treba). Nejake zbytky sa
roztopia v garazi, neriesim. Velmi obcas (v rade rokov) pozametam prach,
kamienky a piesok z podlahy. Nie je toho vela.
T.j. zopakujem otazku, v com bol problem?

miro