OT: garazovanie auta v zime - OT: nejlepsi akulumace obecne ..

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Sobota Leden 8 15:42:31 CET 2022

To ano, mate pravdu. Ked vsak vychadzame z reality sidliska, pristresok
je nemozne mat. Cez pracovne dni po 17-tej nie je ani mozne rozumne
zaparkovat. Prave preto sme si kupili garaz, co bolo tiez velke stastie
pri danom pocte garazi a zaujemcov. Hmm, teraz som si uvedomil, ze
zachvilu to uz bude 10 rokov :)

Na druhej strane uz druhu zimu sme na HO, takze denne nejazdime. Ked nie
je specialny dovod, tak len raz za tyzden. A tiez nie je vzdy na cestach
mokro so solou.

miro