doporuceni , zalozni zdroj k cerpadlu krbovych kamen, nahrada PG 500 bat 44Ah ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Pátek Leden 7 16:09:08 CET 2022

diky za info.
ja jsem poskladal tu puvodni do provozuschopneho stavu a ten vetrak 60mm
je tradickeji kdyz je tam super novej a snizilo se mu napeti. mereno
mobilem v 1m 30-32dB. ale muze za to evidentne programator fw, kde se
otacky ventilatoru ridi ne podle skutecne zateze a teploty chladice, ale
podle "predpokladaneho" stavu a mereni napeti baterky atd. vysledek je,
ze to tu baterku pri nabijeni doladuje a vetrakem huci klidne 2 dny, kdy
do baterky uz davno necene vubec nic. baterka ma po 8 letech kapacitu
porad ok, ale na vysnene napeti se asi nedari uz jednoduse nabit a tak
to proste huci skoro porad. napeti 14,00, proud klestakem nic_mA. proste
sw. funkce bez realne zpetne vazby. uvazoval jsem u kompletnim predelani
na jinou krabici atd, ale jednodusi by bylo to strcit do vhodne skrinky
z lamina, jak jsem overil u nas v kuchyni :-).
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín