doporuceni , zalozni zdroj k cerpadlu krbovych kamen, nahrada PG 500 bat 44Ah ?

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pátek Leden 7 16:19:35 CET 2022

On Fri, 7 Jan 2022, ajtservis wrote:

> diky za info.
> ja jsem poskladal tu puvodni do provozuschopneho stavu a ten vetrak 60mm je
> tradickeji kdyz je tam super novej a snizilo se mu napeti. mereno mobilem v
> 1m 30-32dB. ale muze za to evidentne programator fw, kde se otacky
> ventilatoru ridi ne podle skutecne zateze a teploty chladice, ale podle
> "predpokladaneho" stavu a mereni napeti baterky atd. vysledek je, ze to tu
> baterku pri nabijeni doladuje a vetrakem huci klidne 2 dny, kdy do baterky uz

No mam obavu ze ten muj menic bude delat to same. Nenechal jsem ho ty
AKU nabijet protoze ten muj blok mel jen 4x7Ah a dobijeni 8A se mi zdalo
moc, takze nevim jak dlouho by trvalo, ale i tak je to nanic kdyz to
zacne po ukonceni vypadku hucet ventilatorem. Do obyvaci mistnosti to
tedy neni vhodne, leda tam nejak dobastlit nejake tlumeni otacek pri
nizke vnitrni teplote. Kazdopadne programator toho menic mel podobne
divne uvazovani. Pri praci menice pousti vetrak jen kdyz se to ohreje,
ale pri dobijeni AKU to pusti porad..

Jedna dobra zprava - da se to nastartovat i bez privodniho napeti,
jen na aukumulatory - to nektere UPSky nedaji.