doporuceni , zalozni zdroj k cerpadlu krbovych kamen, nahrada PG 500 bat 44Ah ?

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pátek Leden 7 15:57:16 CET 2022

On Fri, 24 Dec 2021, Petr Simek wrote:

> ja pokukuji po tomhle (ale v ruce jsem to zatim nemel) -
>
> https://www.abctech.cz/zalozni-zdroj-mhpower-mpu-1200-12-ups-1200w-cisty-sinus-12v_d36385.html
>
> pisou tam ze ventilator se spina kdyz to pracuje z baterky nebo
> kdyz dobiji baterku a teplota vevnitr presahne 45st. Takze pri
> normalnim napajeni se site by to melo byt tiche, ale vyzkousene
> to nemam.

Tak jsem jej dostal do ruky a pri vypadku proudu vetrak nebezi.
Realna zatez nekde kolem 70-80W, z baterek to bere 7.5A takze asi 90W .
Vetrak to nejpsis spusti az kdyz je vetsi zatez nebo kdyz se to po delsi
dobe zahreje, ale je to docela robustni, odhaduji ze se to pri takto male
zatezi dokaze dobre chladit pasivne. Po dvaceti minutach behu vetrak
porad nebezi a krabice je studena. Ma to asi dobrou ucinnost, jinak
uz by to muselo byt vlazne az teple.

Pri vypadku proudu to zapipalo, kdyz jsem pripojil dalsi zatez tak
to zase zapipalo, ale pri behu z baterek to uz asi 15 minut nepipa,
takze idealni chovani pro domaci pouziti. UPSky obvykle pisti co
pul minuty a kolikrat to nejde nikde vypnout.

Maji tam i verze s mensim vykonem za mensi penize. Prijde mi to jako
dobra alternativa k UPSkam.

Zdravim