doporuceni , zalozni zdroj k cerpadlu krbovych kamen, nahrada PG 500 bat 44Ah ?

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Sobota Leden 1 20:24:12 CET 2022

Ahoj,

z toho co vím - Ano, jednodušší UPS si takto představují sinusovku.
Ano, motoru to nevadí
Ano, DMM ti naměří nesmysl. Nemá cenu se zabývat tím, co to ukazuje.
Koukni na to osciloskopem a na DMM se vykašli

Já bych na to připojil trafo, které bych na sekundáru zatížil nějakým
hezkým odporem, tak nějak abych dostal podobnou zátěž.
To má ta UPS zvládnout a na výstupu dostaneš něco podobného jako
doposud, jen to asi víc skloní hrany.