doporuceni , zalozni zdroj k cerpadlu krbovych kamen, nahrada PG 500 bat 44Ah ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Sobota Leden 1 18:19:36 CET 2022

hezky novy rok.
dostal jsem se k oprave te UPS od regulusu PG 500.
zatim jsem nasel jen vadnou pojistku. vsechny polovodice co slo zmerit
ok. zapojil jsem zkusebne na stole a jako zatez pouzil pajecku s trafem
ersa. na vystupu je podle dmm cca 170V a pajecka protestuje, ze error.
tak jsem vystrachal bateriovej scope a vypada to, ze je to mozna ok, jen
moje zatez neni cerpadlo, proto to vypada na chybu. UPS sviti ze je vse
ok. muzete prosim mrknout na oscilo prubeh, jestli je to bezne ?
https://tomik-k.rajce.idnes.cz/UPS_kamna/
ty bedny jsou vystup bez zateze, amplituda ok, tvar mozna cerpadlu
nevadi. jaka jina zatez by sla na zkousku pouzit, co tak barak nabizi ?
zarovka asi ne, kvuli studenymu startu ? pokud to poskladam zpatky a
pripojim jako zatez to cerpadlo,  nameri dmm 230V nebo zase 170V ? jeden
dmm HC-81 100% nema true-rms(kupovan podle recenze v AR minule
tisiceliti), ale klestak voltcraft vc-539 by mel umet, vysledek zatim
stejnej.
diky za kontrolu a popostrceni. to zapojeni na stole je strasne
nebezpecny, bojim se toho, 230V bez pripojene zasuvky, horici kabely od
baterky atd. co jen vsechno se muze stat  :-)
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín