Re: OT: robotické vysavače

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pátek Leden 7 09:50:03 CET 2022

[hodně OT]
Jsem si představil ten plakátek. Buď ve westernové verzi: "živého či
mrtvého, nabíječku kdo mi přinese...". Nebo ten s fotkou malého koťátka
a nápisem "hledá se zaběhlá nabíječka, slyšící na jméno VR591"
[/hodně OT]

Taková technologická - nabíječka má dvě funkce. Nabíjení baterek pomocí
dvou plošek. Tady si dovedu představit, že bude možné jí nahradit
prkýnkem s plíškama z ploché baterky a vhodným zdrojem. Druhá funkce je
maják, pomocí kterého vysavač najde tu svou základnu. Tohle bude o něco
složitější nahradit.