Re: OT: robotické vysavače

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Pátek Leden 7 09:30:24 CET 2022

Děkuji moc a jak jsem k němu přišel ?
Vynášel jsem do mimořádně přistaveného kontejneru 30.12.
Tentokráte brali i elktroniku atd. Na více domech vylepili leták že bude
tento kontejner.
Pán jej přinesl v zavázané igelitce ale asi zapomenul na napájecí stanici.
Ač jsem léta ve výboru SVJ tak nevím kdo to byl, bylo to i pro další domy
a ač zde znám spoustu lidí tak nevím kdo to byl.
Možná vylepím letáček ale je to takové, no...
Vysavač byl ještě částečně nabitý a vše funguje tak mi to přijde škoda.
Zítra jdu malovat k synovi přítelkyně. Nově zrekonstruovaný byt s novými
podlahami.
Udělalo by mu to radost.
Děkuji,
Jindra Polívka