Re: OT: robotické vysavače

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Pátek Leden 7 14:52:44 CET 2022

Jindřichu, Jindřichu :-) no když je ten pátek . . .
[hodně OT]
Kdo opomenul přinést do kontejneru na elektroodpad komletní zařízení,
zejména nabíječku k vysavači, nechť tak
neprodleně, okamžitě učiní do kanceláře předsedy SVJ.
Taktéž bude každý kdo na dotyčného upozorní, odměněn dětskými
omalovánkami a malými pastelkami.
Nejde o šádné udácání čši kolaboraci ale o obsčanskou povfinnost.
A nébóte se, nichts se fám nestane.
[/hodně OT]
S úsměvem Jindra Polívka
PS: vemte si příklad ze dvou soudruhů co přinesli placatou TV i s
ovladači a né jako ti co přinesli notebuky
bez zdroje až na vyjimku jednoho soudruha, nebudu jmenovat, co přinesl
SONY VAIO a zdroj se stočeným, složeným kabelem zajištěným suchým zipem.