MPLAB - prace s EEPROM

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Čtvrtek Leden 6 13:07:38 CET 2022

Poctive jsem to procetl a myslim, ze na tehle urovni si to vsechno
uvedomuji...jak jsem psal...vim jak to funguje, vim co potrebuji, ale
umim si o to rict jen lamanou japonstinou (abych se drzel primeru z
minula)...v podstate mi slo jen o to, zda neexistuje nejaka ustalena
slovni fraze (tedy zpusob jak se to resi elegantne a bezne)...napsat
funkcni kod lze ruznymi zpusoby...a muze clovek nadatlovat 5 radek a
nebo 500 se stejnym vysledkem.

RV