[OT] Otazka z IT: k cemu kdysi slouzilo TURBO?

Čtvrtek Leden 6 09:37:01 CET 2022

První 286 byla na nějakých 6 nebo 8 MHz, pak byly i vyšší rychlosti, snad
až na 25 MHz... akorát limit byla frekvence ISA sběrnice, tak tam byla
nějaká dělička - a tady je moje historka z natáčení, dělal jsem kdysi
experimenty a v BIOSu přepínal to dělení a zkoušel, kam až se dostanu.
Karty postupně přestávaly fungovat, myslím že první to vzdala zvukovka.

Na tom displeji šlo nastavit cokoliv, viděl jsem i LO / HI.

P.K.

čt 6. 1. 2022 v 9:16 odesílatel Tomáš Hamouz <konfery.tomas.hamouz na seznam.cz>