[OT] Otazka z IT: k cemu kdysi slouzilo TURBO?

Tomáš Hamouz konfery.tomas.hamouz na seznam.cz
Čtvrtek Leden 6 09:15:39 CET 2022

Historka z natáčení:

Měli jsme v práci PC přepínatelné 8/16 MHz, displej přejumperovaný aby ukazoval nějakých
40 MHz. Chlubili jsme se před kolegy jaké rychlé PC máme a všichni nám
to žrali i s navijákem (podotýkám všechno byli technici, standardně
pracující s 8080 a 8048). A my jsme se smáli, přece 40 MHz je tak
absurdně vysoká rychlost, že na to snad nikdo normální nemůže skočit.

O pár let později jsme měli 486/66 a pak už to šlo ještě rychleji.
Jako vizionář bych se fakt neuplatnil.

Tomáš