[OT] Otazka z IT: k cemu kdysi slouzilo TURBO?

iko iko.ikoon na gmail.com
Středa Leden 5 17:32:42 CET 2022

Malo to byt povodne spomalenie na rychlost 8080 pri 4.77 mhz. Neskor z
toho bola len vizualna hracka, cim vecsie cislo, tym viac adidas. Cislo
samozrejme nezodpovedalo skutocnej rychlosti a nikto to aj tak nepouzival.

--
iko

Odoslané z môjho osobného počítača pomocou protokolu SMTP.