[OT] Otazka z IT: k cemu kdysi slouzilo TURBO?

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Středa Leden 5 21:13:02 CET 2022

To jsi ale o mnoho později, to už začalo být tlačítko turbo jen na
okrasu. respektive už se rozcházela rychlost sběrnice a procesoru

A přetékání "BogoMips" je ještě o něco pozdější, to je tak rok 97.
(runtime error 200)