PCB na resin tiskarne

Libor xlibor na tiscali.cz
Středa Leden 5 17:28:27 CET 2022

Já myslím že ne, je to jen zdroj UV světla a LCD, většinou se k tomu LCD
prodává i řadič s HDMI, takže by v podstatě mělo stačit pustit ho jako
druhý monitor a tam v patřičném měřítku pustit pozitivní/negativní obraz
spoje.
Potom přes časovač pustit UV světlo.
např.:
LCD 8,9" 3840*2400 https://s.click.aliexpress.com/e/_9QySGq cena okolo
8.000,-   k tomu UV podsvícení https://s.click.aliexpress.com/e/_ACSPDy
cca 4.500,-
LCD  12,8" 5448*3064 https://s.click.aliexpress.com/e/_AW7gbG cena
11,500,- k tomu UV podsvícení https://s.click.aliexpress.com/e/_9xON5k
cca 8.500,-

až na ty ceny se mi to docela líbí, i ty výsledky.
Ny YT jsou pěkná videa třeba: https://youtu.be/-Qeq7ZgUOuE nebo tady
přímo bez tiskárny https://youtu.be/J_QyRz69p1A-
Libor