Identifikace SMD IC

Úterý Leden 4 19:20:04 CET 2022

Tuší někdo, kde najít specifikaci IC dle obrázku?

Kody jsou:

1200

138

A1XJ

Vypada to na nejaky LDO k DDR3 pametem (1.2V?) ale je mi divne, ze to
neberou primo z napajeciho modulu ...

Je to na tomto modulu MYC-Y7Z010/20 CPU Module | Xilinx Zynq SOM,
Z-7010, Z-7020, ARM Cortex-A9, Linux-Welcome to MYIR (myirtech.com)
<http://www.myirtech.com/list.asp?id=583>nahore mezi FPGA a DDR

A jeste k tomu krystalu (oscilatoru) hned vedle, ma oznaceni:

T333

BtH0

Frekvenci po zapojeni asi mohu zmerit, ale vypada to na 33.333..MHz? To
by trochu davalo smysl jako 100/3 ale nezda se mi to.

Dokumentaci a SW se snazim z vyrobce vyrazit, nema nahodou nekdo neco
vic nez ten zakladni manual?