Identifikace SMD IC

Pavel Urbančík hw na itherm.cz
Úterý Leden 4 20:02:05 CET 2022

Napajeci zdroje jsou podle me na leve strane

Nemuze to byt konfiguracni eeprom pro to FPGA?

Pavel

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Jaroslav Buchta
Sent: úterý 4. ledna 2022 19:20
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Identifikace SMD IC

Tuší někdo, kde najít specifikaci IC dle obrázku?
Kody jsou:
1200
138
A1XJ
Vypada to na nejaky LDO k DDR3 pametem (1.2V?) ale je mi divne, ze to neberou primo z napajeciho modulu ...
Je to na tomto modulu http://www.myirtech.com/list.asp?id=583nahore mezi FPGA a DDR
A jeste k tomu krystalu (oscilatoru) hned vedle, ma oznaceni:
T333
BtH0
Frekvenci po zapojeni asi mohu zmerit, ale vypada to na 33.333..MHz? To by trochu davalo smysl jako 100/3 ale nezda se mi to.
Dokumentaci a SW se snazim z vyrobce vyrazit, nema nahodou nekdo neco vic nez ten zakladni manual?