Identifikace SMD IC

Úterý Leden 4 20:10:44 CET 2022

To spis ne, vedou od toho docela silne cesty, jedna smerem pod ty DDR,
ty piny napric jsou asi na zemi a vypadaji jako chladici, kolem dost
kondiku. Je tam jinde 16MB QSPI a EMMC.
No neni to tak dulezite ale je to jediny obvod, ktery je mi na desce
zahadou.
Navrhuju pro to ted design, je to vyzva a neco k nauceni...
Jeste bych mel podotazku k SD kartam - HC a vyssi fungujou automaticky
na 1V8? Digilent i Cora desky maji level shifter na 3V3, pouziju ho taky
ale teoreticky by to melo fungovat i bez?