Re: V čem je podvod?

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Středa Leden 5 12:25:23 CET 2022

Když odmyslím tu scestnou filozofii, tak se podivuji nad úpravou
alternátoru.  Uřezáním polových nástavců ho de fakto "zkriplil" a
neodymové magnety to podle mě opravdu nezachrání.

Jak se takto amputovaný alternátor může chovat?

Podle mě mu dramaticky padne účinnost a smysl úpravy vidím jen v magii a
potřebné délce videa.

Je to tak?

Petr