Re: V čem je podvod?

Středa Leden 5 11:50:14 CET 2022

Hlavně je tam X střihů videa, kde se mohlo změnit cokoliv.

Mně jako technika napadají samé otázky, když na to koukám: proč z
alternátoru vedou tři dráty a připojené do psa jsou jen dva. Nemá to žádnou
regulaci, prostě se to točí a wattmetr mu ukazuje 50 Hz přesně. Pouští tam
vrtačku a flexu, pro jistotu nezabírá displej wattmetru, takováhle sranda
by musela zamávat s napětím i frekvencí. Proč vzal autoalternátor a
rozebral ho do šroubku, vždyť je to děsně pracné.

P.K.