<div dir="ltr"><div dir="ltr">Hlavně je tam X střihů videa, kde se mohlo změnit cokoliv.</div><div dir="ltr"><br></div><div>Mně jako technika napadají samé otázky, když na to koukám: proč z alternátoru vedou tři dráty a připojené do psa jsou jen dva. Nemá to žádnou regulaci, prostě se to točí a wattmetr mu ukazuje 50 Hz přesně. Pouští tam vrtačku a flexu, pro jistotu nezabírá displej wattmetru, takováhle sranda by musela zamávat s napětím i frekvencí. Proč vzal autoalternátor a rozebral ho do šroubku, vždyť je to děsně pracné.</div><div dir="ltr"><br></div><div>P.K.</div><div><br></div><div class="gmail_quote"><div dir="ltr" class="gmail_attr">st 5. 1. 2022 v 11:06 odesílatel Pavel Kutina <<a href="mailto:hw@prelude.cz">hw@prelude.cz</a>> napsal:<br></div><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0px 0px 0px 0.8ex;border-left:1px solid rgb(204,204,204);padding-left:1ex">Ve fyzice :)<br>
<br>
Ale jinak místa na cokoli je tam až až - od přívodního kabelu pod soklem <br>
přes baterky v soklu po baterky pod deklem na tom motoru. Na těch pár vteřin <br>
videa to stačí. Až to bude v zavřené plexi krychli, tak se na to tak po <br>
týdnu chodu přijdu někam podívat :)<br>
<br>
Jinak ta konsrukce je úžasná, tam snad nemá rozumnou účinnost vůbec nic, tím <br>
řemenovým náhonem počínaje - tam se ztratí tak 70%, ne-li víc...<br>
<br>
Pavel Kutina<br>
</blockquote></div></div>