<html>
  <head>
    <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=UTF-8">
  </head>
  <body>
    <p>Když odmyslím tu scestnou filozofii, tak se podivuji nad úpravou
      alternátoru.  Uřezáním polových nástavců ho de fakto "zkriplil" a
      neodymové magnety to podle mě opravdu nezachrání.</p>
    <p>Jak se takto amputovaný alternátor může chovat?</p>
    <p>Podle mě mu dramaticky padne účinnost a smysl úpravy vidím jen v
      magii a potřebné délce videa.</p>
    <p>Je to tak?</p>
    <p>Petr<br>
    </p>
    <div class="moz-cite-prefix">Dne 05. 01. 22 v 11:50 Pavel Kadečka
      napsal(a):<br>
    </div>
    <blockquote type="cite"
cite="mid:CAE=fyGYhJ9PLAJ8OwYs-fVeOPhTzo95RWSt6Sjn4OyCLwcutMQ@mail.gmail.com">
      <meta http-equiv="content-type" content="text/html; charset=UTF-8">
      <div dir="ltr">
        <div dir="ltr">Hlavně je tam X střihů videa, kde se mohlo změnit
          cokoliv.</div>
        <div dir="ltr"><br>
        </div>
        <div>Mně jako technika napadají samé otázky, když na to koukám:
          proč z alternátoru vedou tři dráty a připojené do psa jsou jen
          dva. Nemá to žádnou regulaci, prostě se to točí a wattmetr mu
          ukazuje 50 Hz přesně. Pouští tam vrtačku a flexu, pro jistotu
          nezabírá displej wattmetru, takováhle sranda by musela zamávat
          s napětím i frekvencí. Proč vzal autoalternátor a rozebral ho
          do šroubku, vždyť je to děsně pracné.</div>
        <div dir="ltr"><br>
        </div>
        <div>P.K.</div>
        <div><br>
        </div>
        <div class="gmail_quote">
          <div dir="ltr" class="gmail_attr">st 5. 1. 2022 v 11:06
            odesílatel Pavel Kutina <<a href="mailto:hw@prelude.cz"
              moz-do-not-send="true">hw@prelude.cz</a>> napsal:<br>
          </div>
          <blockquote class="gmail_quote" style="margin:0px 0px 0px
            0.8ex;border-left:1px solid
            rgb(204,204,204);padding-left:1ex">Ve fyzice :)<br>
            <br>
            Ale jinak místa na cokoli je tam až až - od přívodního
            kabelu pod soklem <br>
            přes baterky v soklu po baterky pod deklem na tom motoru. Na
            těch pár vteřin <br>
            videa to stačí. Až to bude v zavřené plexi krychli, tak se
            na to tak po <br>
            týdnu chodu přijdu někam podívat :)<br>
            <br>
            Jinak ta konsrukce je úžasná, tam snad nemá rozumnou
            účinnost vůbec nic, tím <br>
            řemenovým náhonem počínaje - tam se ztratí tak 70%, ne-li
            víc...<br>
            <br>
            Pavel Kutina<br>
          </blockquote>
        </div>
      </div>
      <br>
      <fieldset class="mimeAttachmentHeader"></fieldset>
      <pre class="moz-quote-pre" wrap="">_______________________________________________
HW-list mailing list  -  sponsored by <a class="moz-txt-link-abbreviated" href="http://www.HW.cz">www.HW.cz</a>
<a class="moz-txt-link-abbreviated" href="mailto:Hw-list@list.hw.cz">Hw-list@list.hw.cz</a>
<a class="moz-txt-link-freetext" href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a>
</pre>
    </blockquote>
  </body>
</html>