Aliexpress - free return

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Úterý Leden 4 17:37:02 CET 2022

Rozhodne nestalo, v podstate zanedbatelna castka. A navic jsem nevedel
dopradu, ze to bude takovy zazitek, jsem si coby duchem blondyna
prestavoval jednoduchy proces :) Navic kdybych sel do 'normani' dispute, ze
vyrobek nefunguje, tak to nejspis bez problemu vyhraju a tech asi $20
dostanu taky. A clovek tu castku za zlomek venovaneho casu pripadne vydela,
takze po vsech strankach stratova zalezitost.
Na druhou stranu jsem rad, ze jsem to podstoupil a vim, ze principielne to
opravdu funguje (riziko bylo ztrata $20 - akceptovatelne), takze to mohu
'klidneji' pouzit az pripadne pujde o vetsi prachy. Navic ted uz vim, ze
PPL jsou totalni mantaci, ale je mozno z nich na zaklade toho AE kodu
dostat stitek - a pak by to opravdu byla jednoducha a hladka zalezitost.
BR,
Marek