<div dir="ltr">Rozhodne nestalo, v podstate zanedbatelna castka. A navic jsem nevedel dopradu, ze to bude takovy zazitek, jsem si coby duchem blondyna prestavoval jednoduchy proces :) Navic kdybych sel do 'normani' dispute, ze vyrobek nefunguje, tak to nejspis bez problemu vyhraju a tech asi $20 dostanu taky. A clovek tu castku za zlomek venovaneho casu pripadne vydela, takze po vsech strankach stratova zalezitost. <div>Na druhou stranu jsem rad, ze jsem to podstoupil a vim, ze principielne to opravdu funguje (riziko bylo ztrata $20 - akceptovatelne), takze to mohu 'klidneji' pouzit az pripadne pujde o vetsi prachy. Navic ted uz vim, ze PPL jsou totalni mantaci, ale je mozno z nich na zaklade toho AE kodu dostat stitek - a pak by to opravdu byla jednoducha a hladka zalezitost.</div><div>BR,</div><div>Marek</div></div><br><div class="gmail_quote"><div dir="ltr" class="gmail_attr">On Tue, Jan 4, 2022 at 5:18 PM Petr Labaj <<a href="mailto:labaj@volny.cz">labaj@volny.cz</a>> wrote:<br></div><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0px 0px 0px 0.8ex;border-left:1px solid rgb(204,204,204);padding-left:1ex">Za kolik to bylo, že stálo zato podstoupit takové martyrium?<br>
<br>
PL<br>
<br>
*********************<br>
<br>
Dne 4.1.2022 v 12:30 Marek Sembol napsal(a):<br>
> Zdravim,<br>
> podelim se o zkusenost - treba to nekomu pomuze a probehne to u nej <br>
> hladce.<br>
> Objednal jsem neco z Ali(doprava z Ciny), zbozi prislo, nefungovalo <br>
> spravne, chvili jsem o tom diskutoval s prodejcem (tvrdil, ze pouzivam <br>
> zdroj, ktery je schopen dodavat prilis VELKY proud a proto to <br>
> nefunguje, ale to je ted burt), nakonec mi nabidnul at to poslu zpet, <br>
> at v ali naklikam 'return goods - not needed anymore' a ze mi posle <br>
> 'free return label'.<br>
> To jsem udelal, nasledne se v te dispute (to vraceni je forma dispute) <br>
> objevil 'return label' od DHL, neco ve stylu AECZxxxxxxxx, prislo to i <br>
> mailem v PDF, kde byl carovy kod a toto cislo s instrukci, ze mam <br>
> carovy kod vytisknout a pokyny, ze mam carovy kod nalepit na balicek a <br>
> courier si ho vyzvedne (pokyny cesky) K tomu odkaz na stranku s <br>
> podrobnymi pokyny (spatne citelne - strasne velke a neslo to zmensit v <br>
> prohlizeci) s informacemi pro ruzne staty, pro CZ informace, ze <br>
> courier doveze stitek pro nalepeni na balicek. Nasledovala SMS z <br>
> rakouskeho cisla at potvrdim svuj telefon, jinak se svoz PPL nemuze <br>
> uskutecnit. Cislo jsem potvrdil zpet, dalsi den se dostavil ridic PPL <br>
> (takze zatim vse hladce az nad ocekavani)<br>
> Bohuzel ridic zadnou etiketu nemel, tak jsem volal na podporu PPL. Ti <br>
> nejdriv tvrdili, ze eitiketu mi musi poslat Ali, po nejake dobe <br>
> dohadovani se to teda slecna overila v systemu a ejhle - etiketu <br>
> opravdu tiskne PPL. Tak prijel ridic znovu, nechal jsem si (pro <br>
> jistotu - jak to normalne nedelam, ale pri tech zmatcich...) podepsat <br>
> papirek, ze balicek prevzal... No jeste jsem nedobouchl dvere a zvoni <br>
> znovu, ze ten carovy kod nemuze naskenovat (system ho nezna) a ze to <br>
> tedy nemuze prevzit. Dalsi telefonat na PPL (tentokrat i s ridicem), <br>
> tentokrat pulhodinove dohadovani, nez pani overila, ze pro Ali si <br>
> tisknou stitek sami, ale jelikoz ridic nebyl schopen naskenovat ten <br>
> kod, tak to uzavrela s tim, je o cislo objednavky spatne a at <br>
> kontaktuju Ali aby vystavili nove cislo.<br>
> Nasledoval ping-pong mezi Ali podporou (nejdriv se probouchat z 'Evy' <br>
> na cloveka -> vysvetlovacka -> predam nasim expertum -> kontaktujte <br>
> podporu dopravce). Aby se to cele lepe vysvetlovalo, tak pro ne je <br>
> dopravce DHL, ale svazi to PPL - takze 2 zcela ruzne firmy. Kazdopadne <br>
> telefonaty na PPL nevedly jikam - kontaktujte Ali. Nakonec jsem napsal <br>
> misto telefonatu email na PPL s zadosti o zaslani etikety k kodu <br>
> AECZxxxxxx s sahodlouhym vysvetlenim jak to zatim probihalo a ze uz <br>
> mne to FAKT nebavi. A ejhle - dalsi den prisel email s etiketou a <br>
> informaci 'dnes to ridic vyzvedne'. Takze pokrok - ale porad tam <br>
> nejsme. Ale uz je 'dneska', takze uz koncim :-D<br>
> Ridic nedojel, tak jsem odpovedi na tem mail se zeptal jak to tedy <br>
> bude, at mi potvrdi, ze ten svoz je objednany a kdy clovicek dojede. <br>
> No napsali mi, ze u mne byl ridic VCERA, ale balicek jsem nepredal, a <br>
> tak objednavku svozu zrusili a mam kontaktovat Ali, at to obedna <br>
> znovu. Na mou namitku, ze u mne ridic nebyl, a tak at si laskave v <br>
> systemu tu objednavku obnovi nebo vytvori novou. To pry nemuze, at <br>
> kontatuji platce sluzby, aby si udelal novou objednavku. No mel jsem <br>
> co delat abych odpovedel v mezich slusnosti, ze jsou zcela <br>
> nekompetentni a neznaji vlastni interni postupy, otevrene mi tu lze <br>
> (radny ridic vcera nebyl) a podobne. Tak ze teda kontaktuje ridice a <br>
> overi proc to vcera neprevzal.... No do 5 minut telefonat od ridice, <br>
> ze ceka pred barakem, zda mu mohu prinest balik. Bombonek na zaver byl <br>
> (jezdi ke mne dost casto a pamatoval si to extempore s etiketou <br>
> posledne), ze kouka na balik a rika: jeeee, vy uz tu etiketu mate? Mne <br>
> volali, ze uz ji u nas mam taky pripravenou. Takze ted uz PPL hlasi na <br>
> svych strankach, ze balicek je v preprave a ja se neprestavam divit, <br>
> ze jsou schopni neco dorucit.<br>
><br>
> Kazdopadne zaver: pokud by nekdo z vas dostal z Ali free return label <br>
> ve forme AECZxxxxx, tak pred potvrzenim  telefonu vymlatte z PPL <br>
> etiketu na zaklade toho AECZxxxx cisla.<br>
> BR,<br>
> Marek<br>
><br>
<br>
_______________________________________________<br>
HW-list mailing list  -  sponsored by <a href="http://www.HW.cz" rel="noreferrer" target="_blank">www.HW.cz</a><br>
<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" rel="noreferrer" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a><br>
</blockquote></div>